Kogemus reisibürooga Top10reisipakkumised

Selle aasta suvel jäi mulle silma reisibüroo nimega Top10reisipakkumised. Nende poolt pakutavate reiside hinnad olid võrdlemisi soodsad ja tekitasid esialgu kõhklusi. Internetis kellegi kogemuste kohta eriti informatsiooni ei leidnud, pigem oli rohkem neid, kes ise kellegi kogemuste kohta küsisid. Vaatamata sellele otsustasin oma sügispuhkusel ära käia just selle reisibüroo vahendusel ja jagan oma kogemust ka teiega! 

Reisi broneerimisel mingeid raskusi ei olnud. Küll aga muutuvad hinnad sellel lehel üsna sageli. Tihti on ka nii, et näed kalendrist ühte hinda, vajutad peale - hind muutub. Päeval, mil enda reisi broneerisin muutus hind vähemalt 5x ja seda aina kõrgemaks. Lõpuks kui olin broneerimas lõi jälle algsele madalale hinnale. Vedas!
Reisi eest saab tasuda kas kohe või läbi Liisi järelmaksu. Eelistasin ise küll osade kaupa maksta, aga see tundus liialt tülikas, sest algul tuli broneerida ja siis kuskile helistada ja... (siinkohal suur kiitus Novatours'le, minu silmis parim osadena maksmise süsteem!). Kui kogu summa sai makstud, tuli esialgu meilile kiri, et tuleb oodata nendepoolset kinnitust. Mõne aja pärast tuli ka kinnitus koos selgitusega, et hotelli kohta nad eraldi voucherit ei saada ja transfeeri info tuleb mõni päev enne reisi. Järgmisel päeval tuli meilile ka lennupiletite broneeringut puudutav info. 

Minu reis: 2 täiskasvanut, 4 ööd, kõik hinnas pakett, hotell Mayfair Gardens,  lend otse Tallinnast ja tagasi, ainult käsipagas (Ryanair), transfeer hotelli ja lennujaama, maksumus kokku 527 eur. 

Tuleb tõdeda, et sellega kulutused ei lõppenud. Seoses Ryanairi uute nõuetega on broneeritud piletil kaasas käsipagasina ainult pisem kott. Kui tahad käsipagasisse ka veidi suuremat kotti, on vaja juurde maksta. Selle jaoks on nende lehel pakkumine "Priority and 2 Cabin bags". Üks suund inimese kohta 8 eurot. Samuti maksab istekohtade broneerimine, maksumus vastavalt istme asukohale. Saab ka tasuta, aga sel juhul ei saa ise istekohti valida ja ei pruugi oma kaaslasega kõrvuti istuma saada. Meie tegime asja endale eriti mugavaks ja võtsime "extra legroom seats" mõlemal suunas, üks suund inimese kohta 15 eur. Ehk siis kokku läks Ryanairi lisakulutustele 92 eurot. 

PS! Reisibüroo saadab ainult lennu broneeringu kinnituse, kõik toimingud pardapääsmete saamiseks tuleb teha ise läbi lennufirma kodulehe.


Nagu lubatud saabus transfeeri info paar päeva enne reisi. Sisaldas kahte HolidayTaxis voucherit. Hotelli transfeeri voucheril olid kellaajad paigas, lennujaama transfeeri voucheril oli kirjas, et on vaja internetis kinnitada pealevõtu aeg. (Olgu öeldud, et sellega hakkasin tegelema eelviimase päeva õhtul kui hämmingus avastasin, et seda pidi tegema 48h enne väljalendu. Logisin siiski sisse ja selgus et kõik oli juba tegelikult kinnitatud ja pealevõtu kellaaeg olemas. Iseenesest väga positiivne, aga imelik, et ei saadetud siis kohe ka lennujaama voucherit kinnitatud kellaajaga).  

Transfeeri kohta veel nii palju, et taksojuht ootas meid lennujaamas, käes oli silt minu perekonnanimega. Takso oli mõlemal korral väga korralik, võrreldav Tallinna kallimate taksodega. Transfeeriga mingeid probleeme ei tekkinud. 

Hotelli jõudes sujus ka kõik tavapäraselt, v.a see, et meilt küsiti siiski voucherit ?! (mida meile ei saadetud, nagu eelnevalt mainisin). Andsin neile seepeale reisi kinnituse, kus oli märgitud, mis meie reisipaketti kuulub ja oli pool eesti, pool inglise keeles. Hotellitöötaja uuris seda veidi ja jäi vist rahule, igal juhul võtmed saime kätte ja puhkus võis alata. 

Mina jäin igal juhul selle reisibürooga rahule ja hoian ka edaspidi nende pakkumistel silma peal. :)



Kommentaarid

  1. ETTEVAATUST​ PETTURID!!!
    Top10 reisipakkumised kasutab raske olukorda raha teenimiseks.

    Tere.
    Minu situatsioon, ei puutu COVID19.
    Minu pere mina, abikaasa, poeg 11 aastane ostsin​ TOP 10 reisipakkumised​ 19.01 reis koos majutusega ja lennupiletidega Tallinn- Pafos- Tallinn 27.02 - 08.03.2020
    Veebriari kuus sain teada, et minul tuleb erakorraline operatsioon ja võtsin ühendus reisi firmaga 12.02 ja küsisin nõu kuidas saan tühistada reisi, et saan mingeid raha tagasi saama, nad vastasid, et jah saate vabalt tühistada reisi​ firma võtab tingimuse järgi trahv ja saate teise summa tagasi saama. 18.02 mina esitasin avaldus, et soovin reisi tühistada ja sain vastus, et firma saadab minule sertifikaati palju raha saan tagasi saama. 20.02 sain kätte sertifikaat​ firma maksab minule​ kontole raha tagasi 750 euro. Ootasin laekumine 1 nädal raha ei tulnud, helistasin nendele klienditeenindaja ütles - oodake veel natukene. Peale 2 nädala kirjutasin jälle​ meili millal saan raha tagasi saama?​ nad vastasid, et ootamis aeg võtab 4-5 nädala..
    Ootasin 5 nädala , siis kirjutasin 3 korda, milla saan raha saada, vastus mina ei saanud.
    6 nädal möödud-​ helistasin ise küsisin millal mina saan raha tagasi saama? Klienditeenindaja ütles, et jah peate saama juba, oodake palun kirjutan broneerimis osakonnale et nad teevad ülekanne..ootasin veel 4 päeva, raha ei ole tulnud, siis helistasin jälle ja sain vastus - NAD EI SAA RAHA TAGASI MAKSTA , KUNA NAD ISE RAHA EI SAANUD!
    Mina täesti shokkis??? Mina ütlesin, et ostsin nende poolt reisi ja lõplikus ikka nad vahendajat,​ vastutajad ja nad peavad minule kompenseerima raha. Mina tühistasin reisi veebruari kuus ja ootasin nii kaua oma raha... mina tulin nendele vastu, kui nad palusid oodata 4- 5 nädala. Nende tingimuse sees mitte kuskile ei ole kirjas, et klient peab ootama 5 nädala oma raha.
    Mina arvestasin, et peale tühistamise 18.02 mina saan raha nädala jooksul..
    Mina arvan, et nad lihtsalt praegu koroonaviirusega raske olukorda tahavad klientid petta ! Mina pidiksin raha saama 25.02 veebruaril..
    Minu pere jäi ilma tööta ja meile väga vaja need raha praegu saada.
    Praegu minu poolt esitatud kaebus Tarbiakaitseametisse.

    Minu sooviksin, et kõik inimesed teavad kes Top10 reisipakkumised​ ja sellest ettevõttest tulevikus mööda minna!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere!
      Kahjuks lugesin Teie postitust juba peale sarnase õnnetu juhtumi saabumist. Pean tunnistama, et reisikorraldaja Top10reusipakkumised on ebausaldusväärne.

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Omal käel Hispaaniasse

Korteri ostmine Kredexi käendusel